Medlem

Group: Members+
Member No.: 5608

|
Tänk dig,Bara tänk tanken,Om alla varelser skulle leva i Harmoni,ingen slakt,inga sjukdommar, Inget ont i världen,tänk om alla vi människor kunde leva med magiska väsen,Bara tänk, Vi skulle kalla dem våra vänner,och dom kalla oss vänner,är inte den tanken fantastisk? tänk om vi skulle sluta skövla skogen? vi förstöra hem till Djur & väsen! Men Bryr någon sig?, Jag vet en sak, Jag bryr mig, tänk om vi skulle sluta slakta,förstöra,kriga.Tänk vilken harmoni. Bara Tanken gör mig varm i kroppen. Tänk om väserna Vågar visa sig igen, och inte Behöver vara rädda för att vi förstör skogen`? men....Vad förväntar jag mig,vi är trots allt människor, vi förstör vår egen Moder Jord, vad är menningen med krig,våld,förstörelse,slakt,kärnkraft?,VAröfr gör vi såhär? Min vän, jag har inget svar på den frågan. Det enda JAG vet, Är att jag vill leva i harmoni Med skogsväsen & Djur. Jag har äntligen förstått,Att allt handlar inte bara om oss,vi är också djur. & vissa kallar oss ''det smartaste djuret'', i min syn stämmer det dock inte,i förstör vår planet, Hur smart är det?, Det enda jag kan hoppas på, är att folk börja förstå, att väsen finns, djuren dör, vi förstör vår planet,det behövs en ändring! Jag vet inte varför jag skriver denna text, och jag vet inte heller om jag kommer visa den för någon. Men..om jag skulle det blir jag idiot förklarad, men frågan är min vän? Jag VET att skogsväsen finns,jag VET att jorden snart inte klarar mer, jag lider med djuren,Allt tjafs mellan människorna är hopplöst. Så visst, Kalla mig idiot,för att jag vet att det övernaturliga finns,Jag bryr mig inte.
Så tänk igen,Om den där tanken jag sa du skulle tänka på, Hur ser det ut för dig?, Vackert inte sant?.
men ack....Det är väll bara en dröm,Människan skulle aldrig förstå. Men en sak är säker,Om du gör bra ifrån dig till naturen, Då är du inte som alla andra, Jag vet mitt val,det är att leva i harmoni & troende Av att skogsväsen finns och andra varelser.
Tänk om, vi är inte ensamma.
Ni kanske tycker denna text är idiotisk, men från mitt håll stämmer allt detta.Berätta gärna för mig vad ni tycker......
Kram.
|