Group: Members+
Member No.: 168
Jag vill bara skicka en fråga till er där ute. Har funderingar på om vi kunde träffas här hemma hos oss nu i vår eller försommar. Vi har plats för tält, vi har ju också husvagnen med plats för 4 personer, att sova i. Eventuellt till och med ett millitärtält att låna av en kompis, om det inte är upptaget just då. Laga mat o äta kan vi göra inne, om vädret är så att vi inte kan sitta ute. När kan och vill ni träffas? Skicka förslag, så kanske vi kan samordna det hela. På det viset blir det ju bara kostnad för maten. Känner så för en ny shamanträff, saknar er! Förhoppningsvis är det någon ( Thomas eller Skalle-Per) som kan hålla i trådarna vid träffen?
kram/Karna och Talismanen
--------------------
" I dreamed you were a prophet in a meadow, I dreamed I was a mountain in the wind, I dreamed you knelt and touched me with a flower, I awoke with this - a flower in my hand" (J.Denver)
Juli låter väl som en bra idé tycker jag, då har ju de flesta semester dessutom. Nog ska vi kunna försöka spinna lite trådar här. Jag vet ju att du Thomas är bra på att hålla i dom, sedan Katrineholm :-)
Karna
--------------------
" I dreamed you were a prophet in a meadow, I dreamed I was a mountain in the wind, I dreamed you knelt and touched me with a flower, I awoke with this - a flower in my hand" (J.Denver)
Member No.: 60
HEY HEY !!!!!
Jag går igång på dessa underbara toner *S* Känner verkligen för att göra sällskap med min stora familj igen. Jag hoppas det kan bli en helg så skall nog allt lösa sig annars får jag be om hjälp så det löser sig
Men vad bra, då försöker vi i första hand rikta in oss på en helg i julil då :-)
kram/Karna
--------------------
Om vi ska få ihop det så att det passar de flesta skulle jag önska att ni skriver in vilken helg som absolut inte passar. Så hoppas vi att de flesta kan samtidigt.
Kram/Karna
--------------------
Member No.: 24
Jag kan bara 30juni-1 juli och 21-22 juli egentligen, skulle det bli däremellan kanske jag kan byta arbetspass... Men det är jättesvårt om man ska ta hänsyn till alla. Jag har inte semester förrns i slutet på juli och då fyller min gubbe jämt och vi tänkte åka iväg på semeter och fira hans dag. Rose
This post has been edited by rosmarin90 on 2007-04-27, 12:31
--------------------
Det är vårt ljus inte vårt mörker som skrämmer oss mest.
Vad kul Silverfalken! Både att ni flyttar närmare igen och att ni vill vara med.
kram/Karna
--------------------
Member No.: 741
Ursäkta en nykomlings förvirring... Thomas nämnde något i en annan tråd om en träff, är detta densamma eller ännu en träff? Blir det en eller två eller kanske flera träffar denna sommar? När och var är isåfall dessa träffar? Och får vem som helst komma, även om ni inte träffat mig förut? Finns det plats för en liten pixie-hobbit?
--------------------
Samling av Visa Ord: Tålamod. Träning. Var dig Själv. Låt träden dansa.
Hej Lindskog. Detta är en annan träff, närmare bestämt ute på landet utanför Herrljunga i Västergötland. Vem som helst får komma, absolut, det enda som gäller är ett gott humör. Hobbitar är varmt välkoman Vi siktar på en helg i juli för just denna träff.
Kram/Karna
--------------------
Member No.: 741
Åhh, men Herrljunga är ju perfekt för jag bor i Vänersborg! Heja Västergötland! Hoppas bara det inte blir första helgen i juli... Vill ju inte missa en trumträff för att min syrra fyller 30! *skrattar*
--------------------
Samling av Visa Ord: Tålamod. Träning. Var dig Själv. Låt träden dansa.