Group: Members+
Member No.: 753
jo det var ju det jag reagerade på ^^ Nu har ju min tappat litet av ursprungsformen genom "år av slitage" men so msagt, de påminner väldigt om vartandra.... ska se om jag kan hitta det klädesplagg där jag broderade den oförvanskad en gång i tiden.
--------------------
Vet DU vad en menskopp är?
Lär mer eller dela med utav din kunskap på www.menskopp.nu
Member No.: 27
Den första symbol jag kom att tänka på när jag såg det ni fått till er var zodiakens symbol för Leo (det finns likheter även om de inte är jättestora); http://www.symbols.com/encyclopedia/50/504.html
Men... har ni försökt att resa på symbolen?! En personlig symbol kan vara svår att hitta någon annan stans. Det bästa vore väl att ta reda på vad den innebär för er och varför ni fick den till er? Res, res, res! säger jag
--------------------
Bara den som vågar ta risken att gå för långt får reda på hur långt man kan gå
Member No.: 181
Inga tips om sidor har jag, bara en egen tolkning, vad den nu kan vara värd.
Jag ser en dörr (början till något nytt), en krok (få/ha något på kroken, dags att håva in), två huvuden varav ett är mindre och behöver beskydd än så länge (något nytt i ditt liv, ett barn, en ny idé, en ny väg?)
För mig känns symbolen som om något öppnar sig för dig, att du ska se möjligheter och våga. Din väg visar sig, antingen nu eller inom kort.
Kanske är jag ute och cyklar men bjuder på lite tankar som du kan smaka på, om du vill.
--------------------
Gör mot andra vad du vill att dom ska göra mot dig.
Member No.: 753
Det där om lapiz lazuli stämmer ju delvis in på mig. Jag är konstnär, favoritfärgerna är blått och grönt. Men när jag väl lärt mig att resa ordentligt tänker jag nog ta och resa på min symbol för att ta reda på varför jag har den och vad den egnetligen betyder.
--------------------
Vet DU vad en menskopp är?
Lär mer eller dela med utav din kunskap på www.menskopp.nu